Snart helg




Jag är i stooort behov av semester nu. Känner at jag bara är gnällkärring på jobbet.

Hade en hårdisk katastrof för någon vecka sedan. Tack och lov sparar vi ju orginalbilderna på två hårdiskar men detta var den tredje som gick sönder. Hela Windows låg nere och även CS3 (photoshop). Paniken var ett faktum ;-)
Fast det värsta är alla de redigerade bilderna, de hade jag sparat på den hårdisken. Alla bilderna från Claes och Annes bröllop, de redigerade då. Borta!!!

Zingo lyckade hitta ett program som kunde rädda en del, kanske 1/3 är räddade, men resten är det bara att börja om med.

Fick en laptop (Eller löfte om en) av Zingo i födelsedagspresent. Så nu surfar jag lämpliga datorer. Det är ju inte bara att köpa den bästa när jag har lite skärm och minneskrav. Photoshop skall ju gå att använda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att hitta en laptop som man tycker om är inte lätt. Och när du väl hittar en har det kommit ut en nyare på marknaden som du hellre vill ha. :-) Visst e jag positiv?!

2008-12-06 @ 14:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0