Tack...någon.


.....vi har fått ett ounderskrivet vykort. Eftersom det är adresserat till mig och min familj så antar vi att det är från någon av mina släktingar eller vänner. Någon som vill ge sig till känna ;-)

Haze börjar så smått acklimatisera sig. Idag var han nere och åt frukost tillsammans med oss och lekte en stund med ett snöre. Hans favoritplats är annars under våran säng. Tror att han saknar att vara ute för han blir vääääldigt jamig på mornarna. Började vid 5 tiden idag. Inte bra eftersom jag fastnade framför datorn igår och inte kom isäng förrän kl 01.30.  Men om någon dag tänkte vi börja gå ut med honom i koppel. Vi har ju Webs gammla koppel kvar. Igår fick Haze en ny låda och en klösbräda, han är annars väldigt förtjust i vår matta på ovanvåningen och jag är rädd för att han tar sofforna med.

På kvällarna kommer han fram och ligger och gosar med oss i arbetsrummet. Hoppade från famn till famn och gick runt och nosade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan va jag ... Kommer inte ihåg att jag skrev mitt namn på ert julkort och skickade iväg alla med mamma i sista minuten... Skulle överensstämma med en hel del andra klantigheter under årets sista dagar. Hehehe

2009-01-13 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0