Midsommar i Småland

Då håller jag på att röja huset för fullt nu. Det är ju därför jag uppdaterar bloggen, fattar ni väl ;-) Jag lovar, skulle egentligen bara in och kolla mailen för att skriva en handlingslista till helgen. Vi skall ha knytis......

Vi kommer att vara i stugan. Alla mina syskon på pappas sida. Längtar riktigt faktiskt. Det är roligt att vi har börjat umgås igen. Nu har de ju dessutom börjat yngla av sig en del också så det är fem barn nu totalt. Mina är dock två huvud längre än de övriga men det är iallafall fler barn ;-) Det kommer bli sill, potatis och nubbe. Allt enligt traditionerna. Det ända vi tänkte hoppa över iår är ösregnet :-D



Vi fick göra midsommarstången inne i tältet för annars hade vi regnat bort. Ni ser mitt mycket moderiktiga regnställ ;-)

Nu skall jag packa vidare (tänkte dock packa regnställ i år) Har gjort en handlingslista och barnen sitter och spelar sitt nyinköpta Wii spel. LEGO Indiana Jones. De har tjatat om det i ett par veckor och idag släpptes det på Media Markt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0