Dagen idag...eller igår då ;-)

Från igår 7 maj:
Höll på att försova mig imorse. Blev lite svettigt ett tag men jag kom i tid till jobbet. Just onsdagar när jag är först på jobbet är det ingen bra dag att försova sig på.

Hade 4 barn med hem idag, dock int från jobbet. Ha, hur skulle det se ut. Nä Stora M och lilla L ville ha kompisar med idag. Passar ju bra eftersom jag slutar tidigt på onsdagar. Lagade spagetti (Hmm börjar visst bli en vana tror jag) och ungsstekt falukorv. Hade krossade tomater med chili i. Det var bara jag som åt, barnen tyckte att det var för starkt.

Nu är våren på väg på riktigt. Stod ute och pratade med en scrapparvän till halv tio idag. Frös men det var ändå väder att vara utan jacka. Jippi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0