Trött tröttare tröttast

Igår somnade jag vid köksbordet *skäms* Jag skulle bara ta en kopp te och bläddra lite i min nya fotobok som jag och pojkarna hade varit och hämtat på posten efter dagis. Var så trött så jag la huvudet på händerna och skulle bara vila ögonen lite. Sov i 40 minuter!!!!! Vaknade av att Linus kom och undrade vad vi skulle äta till kvällsmat. Hade då ett stort rött märke på min ena kind som jag hade lutat mig på. Undrar om det var ett försök att få in kunskapen från boken genom osmos eller nått ;-)

Idag är jag också jättetrött. Har ju varit ute i sol och vind hela veckan och det tar på krafterna. Är så scrapp sugen nu men vet inte riktigt vad jag vill göra. Dessutom orkar jag i nte göra något för jag orkar inte tänka just nu.

Skall till vikt väktarna imorgon, nu måste jag börja föra journal igen på vad jag äter. Varför är det så, så fort jag slutar skriva upp vad jag äter så går jag sakta men säkert uppåt. Började "krångla" efter jul och sedn har det gått stadigt uppåt. Är c.a 3 kg från min målvikt nu. Det är skitjobbigt. Skall jag behöva tänka på varenda smula i resten av mitt liv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0