Småland var inga problem



Min pappa kom ner och höll oss sällskap på fredagkvällen. Mycket trevligt med vin och massa godis och en Indiana Jones "rulle".

Lördagen lyckades jag faktiskt få ut grabbarna en runda i skogen. Soligt och härligt. Vi  hittade kantareller så att det räckte till två mackor. Slurp. På eftermiddagen började regnet komma så smått. Då plockade jag fram en överraskning till grabbarna. Hade köpt ett "måla dina egna monster kit" på Panduro. Har hört att om man ogillar något så skall man utsätta sig för det ordentligt, sedan är det inte läskigt längre ;-) Det lyckades förträffligt, jag sov gott hela natten ;-). De målade så söta monster samtidigt som jag satt och scrappade och vi hade jättetrevligt hela eftermiddagen.

Det blev några filmer på kvällen och sedan i säng. Jag gick och la mig nästan samtidigt som grabbarna men det var mest för att min bok jag hade med mig var bättre än vad som visades på TV ;-) Sov som ett barn och vaknade pigg och utvilad.

Vi tog en lite för lugn morgon bara. Fick stressa med städning och packning eftersom vi skulle åka till mamma och hälsa på och sedan till brosan innan vi åkte hem igen.

Trevliga besök och god mat och gott fika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0