Dagens träning!!!



Hade inte tänt ta mig till gymmet idag. Zingo skulle springa och jag hade tänkt ta en tur på Motionscykel. Han kom hem relativt tidigt så jag han iväg. Kommer dit och upptäcker att jag glömt träningsbyxorna. Skit.

Alt 1: Åka hem och hämta = Kommer inte att orka åka tillbaka alltså ingen träning

Alt 2: Träna i jeans = Se fåning ut men känna mig stolt att jag tränat.

Tro det eller ej. Jag valde alt 2. Det blev en del underliga blickar, men det gick det med. Det var dock väldigt varmt och inget jag kan rekomendera. Men en intressant upplevelse :-D Unade mig en stund i bastum efteråt. Mysigt!!!

Kommentarer
Postat av: Linda/Gulligullan

Hej hej Linda! Nu har jag hittat till din blogg och den ligger nu i min bloglines :) Jättetrevligt att träffa dig idag, hoppas det blir fler tillfällen framöver!

2009-04-04 @ 14:20:58
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0