Fotade ute i vårsolen



Var på fotorunda igår med ett gäng härliga tjejjer. Bilder kommer när jag fått tummarna ur och redigerat dem något.

Efter fotograferingen tog jag en runda alldeles själv på stan. Riktigt mysigt. Sedan bar det av till Malmö, med tåg. Det var evigheter sedan jag åkte tåg till Malmö. Maken och barnen hämtade upp mig eftersom de hade varit på Aq-va-kul. Vi landade sedan på Elyseé. Där är så mysig och vi brukar försöka hinna med ett besök varje sommar. Denna sommaren var vi ytterst tidiga. Kanske vi kan frångå våra rutiner och hitta på något nytt under denna sommaren ;-)  Vi rullade därifrån allihopa och mina fötter värkte. Hade vårskorna på mig under dagen och fötterna är inte vana vid dem. Ajaja. Hade smygit av mig dem under bordet medans vi åt och höll knappt på att få på mig dem igen efter maten. Det blir nog inte de skorna idag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0