Jaha, då är jag officiellt en nörd nu då....

... som om jag egentligen varit något annat tidigare. *fryst och fnys-skratt*




Löpträna inte med en överpigg 10 åring. Det är inte bra för träningsmoralen. Vi hade dessutom lillebror med oss på cykel så Måns rusade ju iväg och skulle hålla cykeltempo. Jag försöker förklara att det är bättre med ett jämnare tempo. Han behöver ju träna lite om han nu skall med till Göteborg. Men han är ju fortfarande barn och springer som ett barn. Förutom det att min träningsmoral nästan åkte i botten eftersom han fortfarande var pigg hela rundan så var det kul att se honom. Hoppandes och stussande, powerwalking och sprinter lopp. Allt hans med på rundan. Fast lite bra för min mentala hälsa var det när han fick håll och fick gå en genväg hem sista biten.

Linus kämpade på med sin cykel och det var inga som helst problem att få med honom ut. Han har varit lite  ......bestämd.......  i sommar ;-)  Det har varit väldigt mycket "Jagv ill inte" Din dumma jävel" och andra intressanta ordval. Det kom som en chok men sedan började vi fundera och kom fram till att Måns ju var likadan i den åldern.  Så vi har väl ett intressant halvår framför oss nu. Deras "faser" har vanligtvis varat 5-6 månader i stöten.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0