Min man - Min hjälte!



Även om han får galna ideér så är jag stolt över min man. Inatt kommer han att springa GAX - ett lopp längs med Skåneleden.  Han har laddat för detta länge och jag är helt övertygad att han klarar längden - 8 mil. Han springer bara "halva" loppet. Hela är 16 mil!!!!

Det jag oroar mig för är ju att det är mörkt och vissa passage är det branta stup och höga klippor. Typ Stenshuvud och Ale stenar. Dessutom finns där visst rätt mycket vildsvin i de trakterna. Lite mörkrädsla hade han men han var mest rädd för zombies eftersom han är fanatiskt förtjust i zombie och splatterfilmer ;-) Han är utrustad med pannlampa och mobil så det skall gå vägen är jag helt övertygad om.







Lycka till min älskling!!!!!





.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0