Det är något fel på min stegräknare



den räknar inte.......Eller, hemska tanke, kan det vara så att jag faktiskt inte går så mycket? Vi rör ju oss mycket i mitt jobb men det är ju inte regelrätta steg direkt. Det är ner på golvet, upp, lyfta bort barn, klä på barn, lyfta i barn i vagnar m.m

Vi löste det hela med att gå en promenad efter maten jag och Måns. Riktigt trevlig att få lite egentid men bara ett barn, kunna prata om det som rör sig i hans värld just nu. Problemet är att han inte är så talförd. Försökte ställa så få ja och nej frågor som möjligt men han kom inte riktigt igång ändå......

Vi bestämde att han skulle promenera till sig den boken jag köpte på Nova till honom. Vi hade redan sagt att något typ av arbete skulle han göra så det viste han om. Tror han tyckte han kom billigt undan med "bara" 30 minuters promenader i 4 dagar. När vi var nästan hemma så sa han att han ville göra detta mer än bara 4 dagar. Så det bestämde vi att vi skulle.

Maten idag var OK men nog inget vi kommer att laga igen. Har ingen bild eftersom batteriet i kameran hade dött. :-( Tänkte inte sitta och titta på min mat i 2 timmar tills det var färdigladdat.

Kommentarer
Postat av: Ankapanka

Va mysigt det låter... Njut i fulla drag innan tonåren kommer krypande... hujedamej. Ha det superduper!! Ankapanka

2009-02-05 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0