Så totalt supeklantig



Efter en helkväll med tjejgäng och drinkar och Glorias så skulle jag ta mig hemåt. Jag var den ända som skulle åt mitt håll så jag bad dem stå och vänta till en taxi plockat upp mig så jag inte behövde vänta själv. Vi kommer ut från Glorias och tro det eller ej men där står en buss med rätt nummer precis utanför. Vilken ofattbar tur man kunde ha. Jag börjar springa och lyckas hinna ifatt innan han svängt ut från busshålplatsen. Jag börjar SMSa till vännerna som stod kvar och säga hej då och liknande..... Efter att ha SMS:at dem så tittar jag snabbt upp. Mörkt var det ju ute och hmmm vänta lite den här vägen känner jag inte igen......

Jag satt på sista bussen som gick för kvällen ÅT FEL HÅLL!!!!

Det var bara att snällt hoppa av och ringa en taxi. Jag som var så glad att jag skulle spara de pengarna eftersom jag ju hunnit med bussen. Så typiskt mig.

Förutom nattens klantighet så var det en mycket rolig och helt galen kväll!!! Tack!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, skrattar gott åt din korta bussresa. Sådär har jag också gjort, visst känner man sig dum?! :-)

2009-01-08 @ 08:07:39
Postat av: Anne

Hi hi, Linda då ... Det där skulle "aldrig" kunna hända mig ler Jag somnade på nattbussen en gång å vaknade i utsidan av Alvesta (Mot Gemla)fick panik eftersom jag bodde i andra änden. Plingade och hoppade av. När bussen kört vidare å jag börjar gå mot mitt håll inser jag att jag har flyttat i från Alvesta. Jag bodde hemma hos mamma igen. Fick ringa på hos en kompis och sova där tills mamma kunde hämta mig morgonen där på. =D

2009-01-09 @ 14:25:18
Postat av: Linda Andersen

Men Anne då. Det var nääästav värre än mig ;-)

2009-01-09 @ 14:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0