2:a semesterveckan avklarad.


Denna veckan har inte varit riktigt lika händelserik dock. Men igår storstädade jag hela huset. Inte den där städningen som syns direkt. Jag koncentrerade mig på sådant man inte brukar göra på en vanlig veckostädning, så som tvättat alla kuddar, piskat bäddmadrasser och soffkuddar, torkat dörrar och dörrfoder, torkat väggar och gardinstänger. Känns riktigt skönt att ha det gjort.

Annaras har det mest varit slappa hemma som gällt. Var faktiskt iväg till en kompis och scrappade lite. Thailandsalbumet dock. Turkiet kommer inte att bli scrappat utan där blir det en fotobok istället.

Vad har ni för planer för nästa vecka då?




.

Kommentarer
Postat av: Lilo

Oj! Stackars er! Hoppas kissen dyker upp!!! Ja du, man kan städa ihjäl sig nästan. Det är skönt att ha flyttat klart ialla fall. OCH vi har beställt städning av gamla huset, där vill jag inte städa mer. ;)

2009-07-19 @ 22:52:29
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0