Dag 4




Detta blev en dag i stan och shoppingens tecken. Vi började med en tur upp till borgen och gamla stan. Jag fotograferad en hel del och familjen börjar bli lite trötta på mitt fotograferande. 











Lunchen idag blev lite billigare. Vi letade oss in på lite bakgator och hittade ett mysigt lokalt ställe. Däremot blev inte promenaden hem särskillt billig. Hittade en jeans butik och köpte med oss 5 par jeans hem.... 3 till mig  och 2 till Zingo. Lite häftigare med massor av detaljer som jag gillar. Barne var jätteduktiga på att vänta. De hade ju 60 nya pokemonkort att roa sig med :-D







Eftermiddagen spenderades i poolen på hotellet. Minst en gång om dagen har vi varit där hela semestern. Efter poolen gick Zingo och Måns direkt till havet och badade. Linus och jag promenerade längs med strandpromenaden. Linus ville in och kolla i alla affärer. T.o.m skoaffärerna :-D Vi hämtade även upp alla våra jeans som vi fått uppsydda.

När vi hämtat Måns och Zingo så åt vi på en restaurang som låg nära vårt hotell. Vi kom nog lite tidigare än alla andra så vi hade full service. Personalen verkade faktiskt uppriktigt intresserade av oss och vi pratade en del - om Turkiet och Sverige.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0