Lite lullig var dá



Sitter här och dricker vin. Vi är barnlediga och var gör vi jo: Jag tar ett glas vin och maken en öl och sedan........surfar vi på nätet!!!!!!!!!


Jag var på VV idag och det gick bra.  I princip plus minus noll trots semester,  vilket jag hade ställt mig in på så det var bra.  En tur på stan och ätandes av mumsig shushi hann vi med också och jag tog jag faktiskt en tur på gymmet innan jag susade iväg till VV. Det var både bra och dåligt. Konstaterade att suschi till lunch ch sedan ett hårt träningspass och mycket sen kvällsmat var ingen höjdare. Var tvungen att svälja en muslibar på VV för att inte ramla i golvet ;-)

Nu är vi barnlediga. Måns är på scoutläger och Linus hos mormor så vi har lagat mumsig ravioli och drukigt vin..... och ja sedan blir det surfande på nätet. Hittade en rolig sida som är lätt beroendeframkallande

Beroendeframkallande sida     Superkul. Framkallar en del garv och en del "Å fan det där känner jag igen"



.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0