Omplanerade helgplaner.



Egentligen skulle Måns på scoutläger denna helgen. Men igår morse så kräktes han och Linus var inte frisk han heller. Vilket vi märkte för att han under hela dagen var vaken typ 2 timmar och åt 1!!! riskaka. ;-)

Idag är det däremot fullt ös på dem bägge. Måns blev "bra" redan direkt efter att han tömt sitt maginnehåll. Då åt han och sedan var han som vanligt. Men det kändes inte rätt att skeppa iväg honom på scoutläger ändå. I skolan har de ju 48 timmars reglen av en anledning ;-)

Själv har jag faktiskt varit och tränat precis. Jag börjar bli lite smått beroende, även om det just idag tog emot någit gräsligt när jag skulle iväg. Men nu är det skönt att ha det gjort och jag känner mig något piggare.

Jag har kommit upp i 2 gånger per vecka och vissa veckor lyckas jag klämma in 3 gånger. Mycket beroende på att jag har börjat morgonträna. Vilket jag aldrig hade trott att jag skulle göra. Sticker hemifrån kl 7.10 på måndag morgon, tränar och gör mig iordning på gymmet och kör sedan direkt till jobbet där jag precis hinner med en kopp te och en macka innan jag börjar jobba kl 9.15. Perfekt. Då känns inte veckan så sönderhackad och jag kan ändå hämta pojkarna i vanlig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0