Valborgshelgen slut

...och familje ordningen är återställd - Måns är återlämnad av morfar och Berith. De hade tydligen haft en toppenhelg i husvagn. De har besökt Ven och ett tropikarie i Helsingborg. Måns har även hunnit med att ramla ner från ett träd och skrapa armen.






Här hemma har det gott i ett.
Torsdag: Grillade hos ett par vänner och tittade på elden
Fredag: Rensade rabatter och plockade maskrosor. Sprang dock in med jämna mellanrum och slängde in ett par maskiner tvätt. Vi har tvättat ALLA våra kläder känns det som.  Fika hos en annan kompis på em.
Lördag: Rensat lite mer i rabatterna. Då fick jag dock lite hjälp av en kompis.... TACK!!!!  Vi har grillat hemma för första gången. Mums. Linus hade två kompisar över och de hade årets första vattenkrig. Det såg kallt ut men de sa att de inte frös ;-)
Söndag: Fick hem stora sonen. Morfar/pappa  och Berith stannade på lunch. Sedan hann jag med någon maskin tvätt till och fixade till 150 bilder ;-) Efter det var det dax för matlagning igen och kvällsmat.

Känns som om jag varit i köket hela helgen, men ser nu att jag hunnit med en del annat också!!


Igår efter att jag kört hem min kompis så fick jag en fullständigt galen idé. Jag sprang en runda. Har nog inte sprungit sedan gymnasiet.... och då var det under pistolhot. Jag klarade 10 minuter och hann då 1,8 km. Men jag var fullständigt slut efter det. Men jag fick 1 ynka points för det. Jag har verkligen skärpt mig med pointsen denna veckan och jag tror att jag har gått ner 1 kg. Jag har dessutom tränat på gymmet 2 gånger och så denna lilla springtur med blodsmak i munnen ;-)

Nu gäller det bara att jag lyckas fortsätta en vecka till. Vi tar en vecka i taget ;-) Håll tummarna att jag klarar det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0