Visst är det underbart med barn?



Hör plötsligt hur Linus vrålar och gråter uppifrån

- Mååååns gå ut ur mitt rum.

Jag hinner halvvägs upp för trappen och ser då hur Måns fnissande går ut från Linus rum med byxorna bokstavligen nere vid knäna. Jag frågar honom vad han gör och varför han gör så.Det kom nog en liten harang om att jag inte tyckte det var trevligt och någon bra ideé också tror jag ;-)

- Linus hade sönder mitt LEGO bygge, säger han då med gråten i rösten och lätt arg.

Jag går in till Linus och säger att det var ju inte snällt att ha sönder LEGO bygget.

- Han har varit naken i min säng, skriker han då. Vi måste byta lakanen han hade sin rumpa på dem OCH SNOPPEN.

Jag fick kapitulera och gå ner på bottenvåningen för att skratta färdigt.


Vad för de alla ideér ifrån?

Kommentarer
Postat av: Emil

HAHAHA, bäst ;D

2009-10-28 @ 19:55:39
URL: http://limemil.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-28 @ 20:51:23
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Anna R

Hahahah, åh vad jag skrattat. :-D Du har väl bytt lakarn nu?

2009-10-30 @ 18:19:08
Postat av: Anne

Ha, ha. skönt att vi inte är där ännu =)Men Lisa har börjat. Det värsta hon kan säga är att hon ska kissa i soffan (när hon blir arg på mig. Undrar om dessa gener kommer från Janne??

2009-11-12 @ 13:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0