Min dag idag!

Har tagit ledigt från jobbet idag. Av inte direkt någon anledninga alls faktiskt. Tänkte försöka fixa och trixa lite här hemma och bara ta det lugnt. Få se om det blir så. Har börjat dagen med en mycket kort löprunda. Fick nämligen ont i knät igår och vet inte riktigt varför. Så jag tog bara en 3 km. Det var fyra dagar sedan jag tränade sist.

Hur kan fyra ynka dagar göra så de känns som om all kondis bara försvunnit????

Knät överlevde iallafall. Än så länge.

Har börjat föra checklista igen. Påsken var inte nådig mot mig. Det blev alldeles för mycket choklad och god mat. Mina stora svagheter ju ;-)


Zingo sprang TEC i helgen. Är stolt över honom även om han inte tog den längsta sträckan. (Som han siktat in sig på från början) Men han tog sträckan 75 miles. DET ÄR FAN 12 MIL!!!!!!!! Hans mål var 100 miles men det tar han nästa år. :-D







.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0