Världens chock och nackspärr

För ett par dagar sedan lämnade jag en liten kommentar i en tävling via Jogg.se. Trodde aldrig jag skulle vinna. Idag ringde de och talade om att

VI ÅKER TILL PORTUGAL PÅ LÖRDAG!!!!!!!

Fick världens chock och bara skakade i soffan på jobbet. Fixade ledigt hos chefen och yrade runt som en osalig ande och äggasjuk höna och visste inte vad jag skulle tänka på. Efter ett tag började chocken lägga sig då säger det Pang i min nacke och jag har värdens nackspärr. Får ta en tablett och gå och lägga mig en stund. Har varit stel i nacken hela dagen.

När jag ringde hem på kvällen efter mitt Vikt Väktar möte så säger Zingo att hans chef verkade vara negativ så vi får se hur det går. Snacka om att gå från mainisk till depressiv på tre röda sekunder.

Ja just det... vi har två barn och en katt också ;-)

Vi har pusslat och trixat med vänner så vi har fått ihop deras vecka. För vi åker utan barn...... Frågan är inte om de klarar sig utan frågan är om jag gör det!!!!!!!









.

Kommentarer
Postat av: jossan

grattis till vinsten!

Hoppas ni får en skön vecka!

2010-04-20 @ 09:55:10
URL: http://jossanstraning.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Grattis va kul hoppas det löser sig med allt det praktiska....



Hittade faktiskt dig på jogg... och sen här. Alltid kul med nya bekantskaper.



Må så gott // Jennie

2010-04-20 @ 18:32:55
URL: http://jew75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0