T -13 dagar

.
Har idag ställt in första träningspasset sedan jag började träna till Midnattsloppet. Jag har en infektion i kroppen av något slag. Jag nyser ibland, näsan rinner ibland och halsen känns tjock ibland. Det märkliga är att alla dessa symtomer inte kommer samtidigt utan lite pö om pö under dagen. Feber har jag kanske ;-). En termometer visar 37,2 den andra 38.0 Hmmm. Litar inte på någon av dem och dessutom så ligger jag på runt 36,8 i vanliga fall. Nåja.
.
Funderar fortfarande på om det är bra att gå och jobba imorgon eller om jag bör vara hemma. Men det är inte kul att spräcka nollan. Har inte sjukanmält mig en enda  gång detta året. Varit hemma med sjuka barn dock en eller två tillfällen och ledig i två veckor ;-) (Branäs och Monte Gordo)
Men min nolla sätter jag helt i samband med min löpning. Man mår bra av att träna. :-D
.
När det gäller mitt mål på 00:59:59 på milen så känns det just nu rätt så tröstlöst faktiskt. Har ett personbästa på 1:02:11 och det var rätt tufft. Har hört att banan i Köpenhamn skall vara rätt så flack så det finns väl lite förhoppningar. Nackdelen med en flack bana är att du heller inte får några nerförbackar att vila i ;-)
.
Håll tummarna för mig den 28:e!!!!!!
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Alex

Det ska jag göra.

2010-08-16 @ 19:47:31
Postat av: Jennie

Sprang själv i Stockholm i Lördags... den banan var inte flack, så inget personbästa för min del =(

Dock var det en mysig upplevelse att springa i gatljusens sken med 20.000 andra =)

Önskar dig lycka till och jag hoppas bacillerna ger med sig så du får träna igen =)



// Jennie

2010-08-16 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0