Tagit mig vatten över huvudet?

Har en del önskemål angående 2010:


Vill ta ett foto om dagen!
Här på Flickr kommer mina bilder att ligga. Ibland dyker de säkert upp här också. Men denna bloggen är lite krångligare att uppdatera. Målet är att utveckla mitt bildseende samt dokumentera vardagen.



Vill springa 12 mil under året!
Detta är nog en av de galnaste målen jag varit med om i mitt liv ;-) Målet är alltså att försöka få ihop 1 mil i månaden. Det är två 5 km rundor alltså 1 runda varannan vecka eller 1 runda i veckan på 3 km. (mindre är liksom inte lönt) ;-) På Jogg.se kan ni följa mina framsteg. En dag har förflutit utan att jag sprungit....... Men det är ju -7 grader ute.  :-/ Det faktum att Zingo sprang en mara i Köpenhamn igår behöver vi inte diskutera. ;-)



Att behålla min målvikt!
Detta kommer faktiskt, tro det eller ej, inte vara det lättaste målet. Det krävs vilja och jävla annama det också. Här får ni helt enkelt följa mina framsteg genom att träffa mig ibland ;-)







Har ni några önskemål under 2010. Förutom världfred och vara lycklig ;-)




.


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Önskar dig lycka till med dina mål för 2010. Tror att du kommer klara de jätte bra. Kram

2010-01-03 @ 21:53:36
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0