Hemma igen!

.
Vi tog en liten tur till Danmark och Legoland. Hade bokat hotell två nätter och skulle ha två dagar på Legoland. Blev övertalade av Familjen Walett att lägga till en dag till och ta Lalandia också. Så mot bättre vetande så gjorde vi så. Förra Lalandiabesöket slutade i katastrof ;-) Barnen var inte några änglar kan jag väl säga utan att säga för mycket ;-) Men denna gången gick det hur bra som helst.
.
.
Legoland var.........intressant, maffigt, stort, barnvänligt men framförallt trångt ;-)
.
.
.
Men självklart skall det vaskas guld. Det hör LEGOLAND till!!!
.
.
.
Lalandia var blött! Barnen stortrivdes och ville åka hit fler gånger. Själv är jag väl inte överförtjust i vattenland och bikini i synerhet. Men hade rätt roligt ändå men otroligt tung i huvudet fram åt eftermiddagen. Vilken ljudvolym det är där inne!
.
.
Dag 2 på LEGOLAND var inte riktitgt lika solig och det var faktiskt riktigt skönt. Mycket folk med inte lika packat som dag 1. Här har jag fått min kopp te och börjar återgå till det normala ;-)
.
.
Självklart skulle barnen ta körkort också. Det bådar gott inför framtiden, vi kommer nog att våga övningsköra med dessa barnen. :-D
.
.
Avslutade med ett besök i LEGO Shoppen. Jisses, håll i pengarna. Billigt var det inte men jag hade kunnat handla mer än barnen :-D.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0