7 points kvar!!!




Och just nu proppmätt! Inte illa. Det blir till något mumsigt i kväll. Mango och hallon kanske. Hmm med vit chokladsås. Hur mycket chokladsås för man för 7 points? Ganska mycket va :-D    :-D

Denna veckan gick ju toppenbra och det fungerar bra att räkna points just nu. Men det märkliga är att jag ändå funderar i banorna "hmm det hade varit gott med en kaka till teet". Känner tom lukten av de kakor jag vill ha ibland. :-/ Men än så länge har jag inte fallit för vanan. Men det är bra nära ibland. Men faller jag nu så vet jag att det är så otroligt svårt att komma på banan igen.

Efter mitt akuta hjärnsläpp i går så har jag funderat på om jag verkligen tar mig i mål. Men skam den som ger sig. Får väl promenera milen i såfall.

Har inte någon möjlighet att gå på spinningen denna veckan så jag har gått "tillbaka" till mitt gamla gymprogram. Det var härligt att känna att det var alldeles för lätt och jag har de senaste två gångerna höjt upp tyngden på samtliga maskiner utom en. Magmusklerna är fortfarande inte mina bästa vänner. ;-)

Tänkte ta årets första löppass i helgen. Eller föresten jag var ju faktiskt ute i januari och pulsade runt två rundor. Fick ihop en mil i januari. Ligger dock något back när det gäller avverkade mil under året. ;-)


När det gäller mitt fotograferande så ligger jag ohjälpligt efter...... Har en del lektioner i mitt pluggande som jag bör titta på och en del "skoluppgifter" också. Roliga men de kräver enormt tankearbete. (och lite mod)


Det var lite uppdatering och alla mina "önskemål" inför 2010. Hur går det för er alla. Satte ni några mål och visioner och har ni lyckats följa dem?









.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0