Gåskar

Årets Gåsamiddag med Zingos jobb ägde rum på krypavstånd hemifrån oss. Logen i Lund.  Efter en intressant men inte så oangenäm upptäckt så lyckas jag välja ut en svart klänning i garderoben. Det visade sig nämligen att alla mina klänningar var runt 1,5 storlek för stora :-O
.
Men jag fick gå och dra lite i den i ryggen så funkade det ;-)
.
Men jag ser ju inte speciellt glad ut på denna bilden :-O Trots den förstora klänningen!
.
Så det var bättre ;-)
.
Det var traditionsenlig gåsmiddag med svartsoppa till förrätt, men jag fegade som vanligt ut och tog alternativ soppan. Sedan var det god gräddig sås, stekta potatisar, gelé, brysselkål och äppelmos till gåsen. Självklart serverades det även äppelkaka med vaniljsås till efterrätt.
.
.
Trots den öppna baren var det dålig uppslutning på dansgolvet.
.
Vi knatade hemåt runt midnatt och avlöste barnvakten. Zingo fick ett par timmars sömn tills det var dax för hans Ultraintervaller!!!!!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0