Vissa veckor segare än andra!

...för övrigt anser jag att det bör vara fredag nu!
.
Men eftersom jag inte kan fixa det så får jag snällt vänta. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
.
Nu har jag tagit mig i kragen och faktiskt bokat den där lärarundersökningen som några har tjatat på mig om. Jag vet!!!!! Hoppas bara att jag får det svaret jag vill har, eller kanske inte. Får jag det svaret jag vill ha betyder det ju att jag har dålig kondis utan någon som helst anledning mer än att jag är lat!!!! ;-) Men jag vill ju fortsätta träna. Nåja tiden får utvisa.......
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Bra att du har bokat tiden...

Hoppas att du får det svar du vill ha :-)



2010-09-28 @ 19:30:18
URL: http://jogg-thomas.blogspot.com/
Postat av: Nina

lärarundersökningen??? Nu hänger jag inte me? /Nina på Toppen

2010-09-28 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0