Lördag - En dag i rörelse!

Började lördagen med ett pass Funktional Toning på Actic. Vi som lyckats ta oss dit en lördag i påsk belönades med en extra kvart. Så passet var 90 minuter. Det var nog något av de tuffaste 90 minuterna i mitt liv, nästa. Patricia körde stenhårt med oss men vi njöt varenda minut. Jag har även förträngt hur jobbigt det är att föda barn ;-)
.
Sedan var det påsklunch nummer ett denna påsken. Vi bjöd på lax och potatis. Mamma, Tore och Emila gjorde oss sällskap. alla var så mätta så magen stod i fyra hörn. så för att få plats med efterrätt så valde vi att packa ner den och ta oss ut till DalbyHage. Solen sken och DalbyHage visade sig från sin allra bästa sida men marken täckt av vitsippor....
.
.
Jag var inte den enda fotonö...intresserad som var med så de andra fick gå i förväg så mötte vi upp efter en stund.
.
.
.
Efter en härlig promenad i solsken och blomprakt så fikade vi vår medhavda matsäck.
.
.
När vi kom hem så pratade vi mycket trädgård och när mamma undrade lite försiktigt om jag kunde låna henne några extra kläder så hon kunde röjja lite i trädgården så var ja ginte sen på att låna ut i princip vad som helst. Sedan var vi ute och gjorde vårfint i trädgården,jag, mamma och Tore. Nu är halva häcken rensad och jag har flyttat liljorna som jag har funderat på att flytta, samt rensat upp vår blomsterrabatt. SUPERTACK FÖR HJÄLPEN!!!!!!
.
.
.
Efter detta var min kropp mycket sliten och när jag fick en kopp te på kvällen så slappnade den av och började tala om för mig att "du har använt mig en aningens mycket idag, uppskattas inte"
Men jag var mycket nöjd med mitt dagsverke när vi gick och la oss.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0