Lite mindre gnäll!

Knät mår utmärkt av allternativ träning. Eller troligtvis träning av alla slag, bara det sker typ hela tiden. ;-)
.
Idag har jag inte kännt knät minsta lilla nu på morgonen. Både onsdag och torsdag var det katastrofdåligt på förmiddagen eller om jag suttit stilla på en stol en stund men hanterbart på eftermiddagen och nästan ok på kvällarna. Skumt!
.
Igår tränade jag liiite box. Det blir lite tokigt om man råkar nocka sin kompis. :-O
Så passet fick avbrytas och jag fortsatte i styrkehallen och sedan på rodden. Det gick det med. kände inte av knät minsta lilla under träningspasset och har inte känt av det sedan dess..... Håller tummarna!
.
Så min slutsats blir att nog låta bli löpbandet så får jag vila från löpning fram till det går att springa på grus. Alltså när grus känns som grus och inte som stelfrusen betong ;-) Det var ju grusspringning som gjorde att jag kom igång med löpning igen men vänsterknät...... Sedan har jag inte fler knä som kan protestera.... ;-) Är det slut nu då och bara att tuta och köra ;-)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0