Nu gäller det!

Idag vaknade jag och hade inte ont i halsen... Wooohoooo!!! Men näsan var täppt dock men det går att åtgärda med lite Nezeril. Så nu är jag Back On Track!
.
Hade sagt till jobbet i onsdags att jag nog trots allt var hemma resten av veckan, det kändes som det då. Det gjorde det dessutom enklare för dem att planera verksamheten med vikarier och annat. Men idag ringde jag och sa att jag jobbar på fredag. Hoppas det är ett klokt beslut?
.
Så eftersom jag faktiskt skall jobba imorgon så räknar jag mig som frisk alltså blir det ett besök på gymmet i kväll. Undrar om jag kommer ihåg hur jag tar mig dit?
.
Men för att inte utmana ödet allt för mycket så avbokade jag spinningpasset och går bara på Core passet som ju är 30 minuters träning. Låter lagom, eller?
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0