Tränat hemma!

Jag och Måns var uppe på Nova en säng tidigare idag. Vi cyklade dit och hem. Råkade svänga lite fel på ett ställe på vägen hem och kom på fel sida järnvägen så det blev 1,2 km ektra på väg hem.... Men det är bra träning.
.
Jag inhandlade en yogamatta på rean så den skulle ju testas ikväll. Så med magen full av pasta, varför lär jag mig aldrig: "Träna inte med magen full med mat", så satte jag igång i hallen.
.
.
Jag satte klockan på 30 minuter och sedan körde jag loss på alla rygg och magövningar jag kunde komma på.....
.
.
Ah Det klassiska rygglyftet. Det varierades med lite vridningar och annat.
.
.
Höftlyft, med eller utan ben i vädret ;-)
.
.
Och vilket magövningspass vore komplett utan plankan? Vad som hänt med min frisyr det har jag ingen aning om dock........ Tror Zingo lyckades knäppa bilden precis när jag tittade upp. Därav yvigheten......
.
.
.
När mina 30 minuter gott och jag var ruskigt svettig och nöjd med mig själv så kom jag på: Jag har ju träningsgummiband ju ;-) En gammal "Ta med en vän gåva" från ViktVäktarna. Den låg oöppnad i köksskåpet. Den skulle såklart testas den med ju.
.
.
Så det blev ytterliggare 10 minuter. Så summa sumarum: Det var rätt ostrukturerat men det betyder att det kan bli bättre till nästa gång. Men det gick helt klart att träna hemma också. Jag lär nog inte få ihop så många hemma pass skulle jag gissa för det är roligare att träna tillsammans på ett gym. Men till sommaren i stugan eller var vi nu befinner oss, ett helt klart fullvärdigt allternativ. Men då lite mer strukturerat förstås.
.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Husmoderns bästa tips:-)

Om alla gjorde som du skulle ingen någonsin vara försoffad :-)

2011-03-21 @ 13:14:21
URL: http://jogg-thomas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0