Hade två "damer" på besök igår.



Vi hade theparty igår. Två vackra damer var på besök. Alla mina pryttlar till håret hade de lyckats klämma in i sitt hår, klänningar från min garderob letades upp, mina festskor samt mitt mycket färggranna smink.  De var så söta så när de satt vid vårt gamla bord vi ärvt från mormor Hulda och min gamla kinesiska dock-the-servis.

Jag tog massor av fina bilder men utav respekt för min stora son som tyckte det var liiiite pinsamt när jag vill fota så kommer här bara ett mycket litet smakprov....




Resterna hittar vi idag över HELA huset. Ser ut som när man var student och hittade kläder och smycken och skor slängda över hela huset efter en vild kväll ute ;-)





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0