Se livet från den ljusa sidan!!!!

.
.
Den ultimata sammansättningen av personal på en förskoleavdelning: Två gravida kvinnor och den tredje med en trolig urinvägsinfektion. Det ni, snacka om slagsmål om vems tur det är att springa på toa. Detta inträffade idag. Vi kunde bara skratta. Min ena gravida kollega var ute på gården jag och den gravida vikarien var inne och stod och småhoppade och behövde akut springa........
.
Tur jag har en läkartid imorgon ändå. Men jag har halsat alla huskurer jag fått. Det är en konst att på en kvarts rast få i sig 7,5 dl tranbärsdricka och sedan under förmiddagen lyckas få i sig ytterliggare 7 dl citronvatten. Det är nästan så jag borde få medalj. Det verkar dessutom som huskurerna fungerar!!!!!
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0