Dax för semester snart?

Jag börjar känna mig lite lätt mörbultad nu. Det är inte massor att göra men det är intensivt och ändå stressigt. Jag riktigt längtar efter semester.  Konstigt vore förståss annars ;-)

Häromdagen glömde jag bort vad en kollega hette. Är det bra? En rätt nära kollega som varit min kollega i snart 5 år. Kunde inte komma på alls. Visste vilken bokstav det började på men namnet var som bortblåst. Tack och lov var det någon som sa det, appropå något annat, strax efteråt. Riktigt obehagligt faktiskt. Har aldrig hänt förr, på det viset, att jag glömt namn.

Har svårt att få ihop trådarna här hemma och vet inte i vilken ände jag skall börja. Ställde mig i duschen för en stund sedan och duschade tills varmvattnet var slut ;-) Så nu känns tankarna lite mer samlade. Har mat i ungnen till en sak imorgon så jag kan inte gå och lägga mig riktigt ännu..............

Det i ugnen ser iiiinte riktigt ut som svärfars men det är säkert ätbart ändå.

Nu skall jag gå och sova. Skall upp tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0