Vin och spyor = sant ;-)

Var iväg på möhippa för en kompis igår. 2:a möhippan i år. Vi skall ju på 3 bröllop denna sommaren.

Hela temat var Schlager och glamor. Så på fm fick vi dansa Bollywood dans. Det var svettigt men faktiskt ruskigt kul. Inte så lätt som det ser ut i filmerna.



Efter det var det PickNick i Folkets Park, då vi bla åt det som jag hade i ugnen igår, fetaostrullar, och massa goda pajer, sallader och ostar.

Blivande bruden är ju en slagerfantast så så klart var det skivinspelning på em. Charlotte Nilsson´s (som hon hette innan) Tusen och en natt. Vi övriga fick köra lite ;-)

En obligatorisk tur i Malmö blev det ju också, för att samla in "goda äkteskapsråd" i en liten och mycket glittrig bok. Vi gick förbi Åhlens och jag blev helt frälst i den snorgula väggen. Passade såååå bra mot brudens utstyrsel, flå´t vackra partykläder. Så jag tryckte upp henne mot den och tog en del bilder.





Kvällen avslutades med "SingStar" på Playstaition och massor av god mat och goda muffins. Barnen har länge tjatat om att de vill ha en PS2 med EyeToy till. Jag har tyckt att det räckte med Wii, PSP och 2 datorer. Jag är kanske inte riktigt lika svårövertalad längre. Singstar var kul!! Men @£€${ vad jag lät.





Nu undrar ni ju naturligtvis hur jag mår idag, med tanke på rubriken. ;-) Jo det var nämligen så att jag vaknade i morse av att Maken säger, "Jag tror något av våra barn inte mår så bra" Jag lyssnar lite och flyger sedan upp för det jag hör är ****************** (Inte värt att skriva), Måns mår dåligt, så mycket kan jag säga. Men som vi diskuterade under kvällen, eftersom vi alla hade barn i blandade åldrar, barnen blir betydligt mer självgående när de blir äldre. Mina barn träffar faktiskt toastolen när de är dåliga :-D

Så nu sitter jag här framför datorn och barnen framför Wii. I vanliga fall brukar ju vi vuxna, som inte tycker att 6.45 är en bra stiga-upp-tid på helgerna, ligga kvar och halvslummra lite på morgonen. Just idag kändes det inte rätt så jag klädde på mig och gick upp. Är pigg just nu dock men jag gissar att jag ligger i soffan och sover om ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0