Mot småland



Vi skall till stugan i helgen, jag och grabbarna. Zingo skall på kursresa. Jag är inte överdrivet förtjust i att vara där själv på kvällarna eller nätterna. (Okej jag erkänner, jag är ruskigt mörkrädd när jag är i stugan själv) Men nu får jag spela vuxen och bita ihop. Jag kommer att lägga mig samtidigt som barnen. För hur fånigt det än låter så känner jag mig trygg så fort alla mina kroppsdelar utom näsan är under täcket ;-)

Sedan har jag fått ner min pappa för att hälsa på oss första natten ;-)

Jag har packat en scrappväska och massor av filmer. Skall ta en tur till Panduro Hobby imorgon efter jobbet och köpa lite pyssel till pojkarna. Vi skall stämpla varsin ny gympapåse till dem. Sedan tänkte jag att vi skall ta en tur i skogen och se om vi hittar någon svamp.

Ha det gott allihopa. Vi hörs efter helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0