Nu börjar det bli jobbigt



Sitter hemma idag. Skall bara dricka och får inte äta någonting. Skall göra en tarmundersökning imorgon och fram till dess får jag bara dricka klara vätskor. Nu börjar jag bli sugen på något att tugga och huvudvärken börjar komma. Har suttit hemma idag eftersom jag vet hur jag brukar reagera när jag inte får äta ;-) Det är inget som jag vill skrämma de stackars små barnen på jobbet med.

Har gått en runda till apoteket för att hämta ut medicin som jag skall ta ikväll och imorgonbitti. Hade kameran med mig. Man skall se det positiva i allt: Idag är det en underbar dag och jag har tagit massor av kort på oranga och röda träd med blå himmel i bakgrunden.




Jag lyckades även få med mig barnen på en fotosession häromdagen.







Nu skall jag snart bege mig bort till skolan och hämta hem de små liven. Hoppas Zingo kommer hem fort så han kan fixa met till dem ikväll, för det vet jag inte om mitt psyke pallar ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0