Shoppat mer kameragrejor......



Nu när jag bytt upp mig i kameraväg så sålde jag ju min gamla. Då försvann även mitt "standardobjektiv". Har nu shoppat mig ett nytt. Hittade ett på Blocket som jag letat efter länge. Dessutom bodde han i krokarna han som sålde det. Billigt var det inte men iallafall billigare än om det varit nytt.



Vi har varit en sväng på IKEA idag. Fy tusan vad det var mycket folk. Helt klart mer än vad det brukar vara på en söndag. Tror jag iallafall. Det var evigheter sedan vi var på IKEA sist. Katten fick en ny leksak. Hittade en liiiten kryptunnel som prasslar lite. Den gillade han. Tror vi skämmer bort honom en aning ;-)



 I övrigt köpte vi TV bänken vi pratat om sedan vi flyttade till huset....hm fyra år nu i höstas. Vi utökade även med ytterligare en bokhylla till vardagsrummet. Barnen får inte plats på sina rum längre så vi tänkte att de kunde få flytta ner alla sina böcker till vår samling. Hoppas det blir bra.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0