Ont imagen....

....och lätt illamående. Kan äta men så fort jag har ätit så mår jag illa. Jag vet att det är psykosomatiskt så jag ignorerar det.
.
Ikväll gäller det. Det är visst inte mer än 1825 anmälda. Det brukar betyda att jag kommer bland de sista tyvärr. Ju fler anmälda desto mer i mitten ligger jag. :-/ Så därav det mesta av nervositeten tyvärr. Såg att det var 4000 anmälda till Helsingfors nästa vecka och har för mig att det var runt 20.000 i stockholm för två veckor sedan. Mitt mål på 59:59 har jag lagt på hyllan redan veckan innan förkylningen bröt ut. Nu hoppas jag bara att jag kan komma in under Lundaloppstiden som är 1:05:30.
.
Vi kommer dock ha bättre väder än i Stockholm. 13 grader och troligtvis uppehåll. Låter perfekt!!! Har fixat så vi åker med en annan kille från Jogg.se. Billigare och vi komme hem direkt, istället för att strula med tåg och byten och så.
.
Anna tar kameran med sig så förhoppningsvis får ni bildbevis på mig i gul midnattsloppströja imorgon.
.
Zingo är på väg hem från Skövde Ultrafestival. Han skulle sprungit ett 24H´s lopp. Han kom på 17 plats av 37. Mycket bra i ett riksmästerskap!!!!!!
.
Han sitter just nu på tåget och han verkade mycket trött och lätt desorienterad. Skickar svärfar och pojkarna att hämta på stationen så han kommer hem ordentligt.
.
.
.
.
Mer uppdatering från Andersenarnas galenskaper imorgon!!!!!
.
.
.

Kommentarer
Postat av: jennie

Skickar bara ett LYCKA TILL !

2010-08-28 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0