Mot London!!!!

Då bär det av. Skall bli otroligt spännande att se London. Mina förväntningar på London och en ev Londonresa har förändrats mycket under de senaste åren. Jag har alltid haft en vilja i så många år jag kan minnas, att åka dit. I början ville jag shoppa, sedan ville jag dit och se alla sevärdigheter, sedan ville jag dit och fotografera alla sevärdigheter, sedan dit och se juldekorationer.......
.
Denna Weekenden ser jag mest fram emot att bara få vara och umgås med min man. Vi har inga större förhoppningar om en massa saker vi "måste" göra. Bägge har packat sina löparkläder så det lär nog bli en långrunda, om jag inte fegar ur pga kyla.....Ser framför mig hur vi springer förbi sevärdigheterna och tar galna kort på oss i löparkläder framför. Inser efter att ha surfat många fotobloggar att, att försöka ta bildera på kända platser är otroligt frustrerande. Alla vinklar är redan tagna och alla sätt är redan uppfunna. Att försöka vara originell går inte. Därför jämför jag mig med de bilder som redan finns och kommer fram till att systemkameran stannar hemma :-D Faktiskt ett rätt skönt beslut. Lättare att bara VARA då faktiskt. Men jag kommer säkert att ångra mig å det grymmaste ett par gånger under helgen när det inte går att göra vissa inställningar på kompaktkameran ;-)
.
.
.
.
Ha det bra allihopa!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0