Ultraintervaller

Att testa sina gränser och känna vad kroppen klarar av kan vara en utmaning. Låt oss bara säga att min kropps gränser inte riktigt går vid samma spärr som dessa människornas.
.
Jag är imponerad över bedrifterna de alla utför i dag!!!
.
Ultraintervaller Det är en rikstäckande utmaning men i Kävlinge så är det några som dragit igång en gemensam samlingspunkt. De träffas på ett gym och har gemensam vila mellan alla intervallerna och sedan serveras det mat och dryck undertiden.
.
Jag behöver väll knappt säga att Zingo befinner sig där just nu. I skrivandets stund har de avklarat 4 intervaller och skall om 5 minuter ge sig ut på den 5:e. Jag och barnen var där och visade vårt stöd och hejjade lite när Zingo sprang intervall nummer 4:a.
.
.
.
4:e etappen avklarad!!!! Stolt över dig min goé man!!!!!
.
.
Han sprang ju dock inte själv, så här kommer lite fler bilder på otroliga människor!!!
.
.
.
.
.
.
Stämmnigen var hög och det är det jag gillar med löparvärlden. Ingen ser ner på någon för att det kanske inte håller samma tempo eller tränar lika intensivt. Alla stöttar och inspirerar varandra till att testa och utmana sina egna personliga gränser.
.
Riktigt härlig lägerstämmning och tankarna gick tillbaka till den tiden då jag själv åkte på läger titt som tätt. Det var tider det, och längesedan :-O
.
Eftersnack och registrering av passet.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilka fina bilder du har tagit! Det var verkligen fint ljus där på 15:00 rundan, kul att du lyckades fånga det så bra.

2010-11-15 @ 08:21:18
URL: http://mina-utmaningar.blogspot.com/
Postat av: Andreas

Härliga bilder och funderingar.

Behöver jag säga att Zingo efter sista sträckan frågade om man kunde anmäla sig till nästa år :)

Det blir kanske en repris då, det verkar som om det är fler som vill det...

2010-11-15 @ 09:54:14
Postat av: Anna (orka mera)

Behöver jag säga att Zingo redan efter andra sträckan var lite deppig över att det snart var över. Bara tre fjärdedelar kvar liksom :)



Jättefina bilder, Linda!

2010-11-15 @ 14:04:37
URL: http://blogg.piggelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0