Morgonstund har guld i mun!

.
Då har jag återigen testat att ta morgonpass. Kan säga att med sällskap är det riktigt trevligt. Men med lite övning och försöka komma i säng i tid så kanske jag kan bli en morgonmänniska.
.
HAHAHAHA!!!!! Satte teet i halsen, trodde nästan på mig själv där ett tag. Men några träningspass till är inte helt omöjligt. Jag har ju klarat att ta mig till gymmet innan jobbet tidigare.
.
Vi blev tillslut fyra stycken som låg och plöjde backe upp och backe ner på S:t Hans. Zingo, jag, Thomas och Anna.
.
Vi började med uppvärmningsjogg dit. Redan där insåg jag att jag nog snart måste skaffa nya löparkompisar....de springer ifrån mig allihop. Eller får jag springa snabbare och träna mer :-/ Väl framme vid backen vi tänkte övervinna under gryningen (Jo, för mig var det fortfarande gryning, det är ju söndag för bövelen) tog vi en snabb andningspaus. Tack för den :-D Sedan bar det av mot toppen. Sex rundor blev det allt som allt. Var fullständigt slut efter fyra men fick lite extra energi efter femte och överraskade alla att sticka iväg på den sjätte. De fick ju snällt hänga på. Mooohahhaaaa!!!!!
Efter det var vi några som frukostade en riktig löparsöndagsfrukost. Nybakat bröd, te, juice, marmelader. Slurp!!!
.
Linus hittade dessutom några köttbullar i kylskåpet som han klämde.
.
.
.
Nu är kl 11.15! Vad skall jag göra resten av dagen? Barnen är redan hos kompisar.....
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ser gott ut!!



Tack för idag:-)

2010-10-03 @ 12:54:06
URL: http://jogg-thomas.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag skickar med M nästa gång.....så får du sällskap! :-)

2010-10-03 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0