Knytkalas!

Vi konstaterade förra året att det festas för lite i det Andersenska palatset! Jag tycker ju om att fixa och planera, ordna och komma på roliga detaljer.
.
Så för att råda bot på detta anordnade vi en julgransplundring med knytkalas. Jag bjöd in folk, zingo bjöd in folk....Vi har svårt att begränsa oss ;-) Det stod mååånga på inbjudningslistan :-D Underbart
Men det blev ett härligt, väldigt varierat gäng som kom. Mina kollegor, Zingos kollegor, Mina vänner, Zingos vänner, släktingar......Tro nu inte att vi anser att kollegor inte även klassas som vänner eller för den delen släktingar. Alla är vänner!!!!!!
.
Vi hade ju köpt in fällbord till vår kalkonmiddag i julas så de ställdes upp. Sofforna byggde vi en gigantisk lekhage av i gästrummet. Där huserade Linus med gosedjur och spel hela eftermiddagen.
.
.
Alla hade tagit knytkalasbiten väldigt seriös och det dukades upp den ena läckerheten efter den andra på bordet....
.
.
Vi fick gott om plats i vardagsrummet eftersom sofforna var flyttade på men några stackare fick sitta på våra sideboard istället för stolar. Det får bli nästa inhandling på IKEA: Fler fällstolar!!!
.

.
.
Och som vanligt på en fest av rang....så hölls det rådslag i köket!
.
Hur det kommer sig att det alltid är en stunds "min-är-större-än-din" tävlingar på alla fester låter jag vara osagt. I detta fallet handlade det om telefoner....vad trodde ni? :-O
.
.
.
.
På återseende!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0