Woohooo. Jag har fått en ny garderob!

Under en väldigt lång tid så har min garderob förfallit. Det har blivit ett högre och högre berg av kläder på golvet och mindre och mindre på stången.....
.
.
Vågar knappt visa men detta är den bistra sanningen :-O Men nytt år ger nya utmaningar. Nu skulle det röjjas....
.
:
Ut med rubbet.... hmmm vart gör vi av det då? Jo allt hamnade i en gigantisk hög på sängen och golvet. Nu var det bara att dyka ner i högen och börja sortera. TRE!!!! timmar senare började garderoben faktiskt se rätt så ordningssam ut. Det blev en sopsäck med kläder att lämna iväg till myrorna, 1/2 blå IKEA kasse som skall säljas på Tradera, 1/2 blå IKEA kasse med kläder som jag fortfarande tvekar om jag skall spara....Phu, det blev en del! TROTS det blev det ändå rätt fullt i garderoben....jösses!
.
.
Men kolla man kan faktiskt gå in i garderoben som sig bör!!!!!
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anna R

Snyggt jobbat! Du inspirerar till mycket så jag har tagit itu med min garderob också! :-)

2011-01-01 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0