Är i himmelriket!!!

Men jag lär nog inte befinna mig där imorgon. Dagen idag har gått i träningens tecken. Jag kom med på passet Funktional toning. Varit 2:e reserv under hela veckan men två vänliga själar hade uppenbarligen fått förhinder så jag kunde komma med. Jag var rejält utvilad idag eftersom jag slocknaade som värsta pensionären redan kl 21 igårkväll. Det behövdes idag kan jag säga. Patricia kör hårt med oss. Men kul är det........ :-D Jag kom på mig själv med att vara riktigt upprymd och såg verkligen fram mot vad dagen skulle erbjuda.
.
Efter de slitiga härliga 75 minutrarna så åkte jag via Willys och handlade en räksallad och ett kesomellanmål. Lunchen och diverse skvaller och skitsnack intogs hos Anna och sedan begav vi oss tillbaka till gymmet. Träningsväska och liknande hade jag låst in i skåpet medan vi var iväg. Att komma tillbaka iklädd träningskläder och ombytet redan på plast gjorde att känslan av ha flyttat dit gjorde sig påmind ;-)  En inte helt oangenäm känsla dock :-D
.
Sedan var det dax för ett pass Modern dans. Det var ett pass helt i min smak. Att få åla runt på golvet och ta ut rörelserna riktigt ordentligt.... Anna var inte riktigt på hemmaplan ;-) Hon gav upp efter ett tag men jag fick henne till att hämta telefonen och filma mig..... Kommer jag på hur jag skall få in film i bloggen så kommer bildbeviset sedan!!! Vi fick göra en koreografi med lite Zomieinspirerat tema. Det var kul att få prova på en danssort som inte är så strikt i sina "regler" utan man fick ta ut rörelserna och ha ett mer flow.
.
Jag hoppas det kommer fler sådana pass.
.
Handlade hem saker till semlor, så jag mutade familjen med varsin semla när jag kom hem. Jag hade ju trots allt varit borta hela dagen :-O
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anna R

Nej, modern dans är inget för mig. Är väldigt omodern. ;-)

2011-03-05 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0