Sämsta träningsveckan någonsin....

... men helt klart spännande ändå ;-)
.
Äntligen lyckades jag komma iväg på ett av mina favoritpass. Funktional Toning på lördagsmornar med Patricia. Jag har haft otur de senaste lördagarna. Bokade -> Blev sjuk och fick avboka. Bokade -> åkte till Småland och fick ju avboka. Bokade -> blev sjuk IGEN!!!! eller kanske det snarare var fortfarande. :-(
.
Men denna lördagen skulle inget stoppa mig......... Men det var på håret. Måns skulle på scoutläger så han fick skjuts av annan förälder. Zingo var iväg med jobbet.... Linus då? Jag ringer kompisen -> De var påväg till Göteborg och kunde inte ha Linus på lördag 9:00. Linus får då ringa en klasskompis han vill leka med och jag lyckas snacka in så att han kan få komma redan kl 9:00. Det var heeeelt ok om de fortfarande hade pyamasr på när jag lämnade honom ;-)
.
Sedan susade jag iväg! Så nu har jag besökt sveriges största gym, OLYMPEN. Det var lite häftigt och lite vilse känsla. För där var rätt stoooort.
.
.
Träningssalen låg på bottenvånginen och var inte den lättaste att hitta. Den var fönsterlös och det gillar inte jag men det glömde jag bort under själva träningen.
Färdigtränad och svettig så gick vi sedan på upptäktsfärd i de trots allt tomma lokalerna. Det ligger ju i ett av Lunds stora studentkomplex och det vet vi ju alla att studenter icke göre sig besvär med att stiga upp förre 13:00 eller nått!
.
.
.
.
Vi testade några steg på löpbandet också. Bara för att få in känslan!!! Det flögs fram.
.
.
Ett mycket fräscht gym med luftiga lokaler. Nästa gång testar vi styrkemaskinerna och omklädningsrummet. Men det saknas bastu säger rykte, inte bra!
.
.
.
Missa inte: Ni kan få en vecka  gratis testträning om ni går dit!!!!!!!
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det får vi göra! Vi är ju där snart igen! ;-)

2011-09-18 @ 12:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0