Haft semester idag



...och är nu helt slut!!!!

Har skrubbat huset från topp till tå. Nästan. Köksluckorna kvar. Pallar inte mer nu.

Sedan har vi ju rätt mycket sorterande kvar. Fattar inte hur mycket saker och SKIT som man samlar på sig.

Hörde att det går magsjuka på vår avdelning idag. Längtar ju inte tillbaka då. Jobbar bara halvdag imorgon så kanske jag kan ducka för basiluskerna.

Var på bröllop igår. En onsdag. Det var jättetrevligt. Det började kl 13 och sedan var det lunch på en lite finare restaurang i stan. Brudparet önskade sig inga presenter utan de ville att var och en betalade för sin egen mat.

Jag blev ombed att ta lite bilder. Jag är inte nöjd så vi får se vad brudparet säger. Jag tycker att min kamera kräver mig på onödigt långa slutartider fast jag går upp till ISO 1600. Vill ju inte fota med blixt i kyrkan. Det var dock en väldigt ljus kyrka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0