Aj min rygg

Hade ont i ryggen igår. Troligtvis efter städningen av arbetsrummet i förrgår. Det är sååå snyggt nu. Fatta att vi slängde 2 och en halv ICA kassar med papper. DÅ HAR VI INTE ÄNNS RENSAT PÄRMARNA ÄNNU!!! Fan vad man samlar på sig. Men som sagt vi rensade fram en gammal Wacom ritbräda som ju passar utmärkt nu när jag skall "plugga".

Igår var jag och hämtade ett bokpaket som jag beställt. Beställde ju min kurslitteratur och då slank det ner en receptbok också. Lailas "A piece of cake" Helt otroliga recept på cupcakes, tårtor och gott bröd. Har bakat "Blåbärsmuffins med crumble" fast jag tog rabarber istället för blåbär. Det blev rabarbersmulpajsmuffins. Slurp.



 Har dessutom precis plockat ut en plåt med lavendeldrömmar. Har längtat efter att baka dem. Det var på håret att det var några blommande lavendel kvar i trädgården dock. ;-)



www.leila.se      - Se och dreggla!!!


Min rygg är verkligen inte kul. Jag har skitont idag och har klenat in hela ryggen med Ipren Gel. Hrmpf, hjälper dåligt. Borde kanske dra ner på tempot och vila istället..... Skall vila imorgon. Sitta hos "nagletanten" och fixa naglarna och sedan direkt vidare till frissan. Sedan bilr det inte mer utsvävningar för mig på hmmm 4 år skulle jag gissa. ;-)

Barnen var hos frissan idag. Det blev bra men jag hade gärna klippt Stora M lite kortare. Han har blivit kallad flickan och gumman ett par gånger i sommar. Han är fin i sitt långa hår men nu äter han på topparna. Urk!!!. (Hmm fick lite flashback om att jag nog också gjorde så när jag var liten. HJÄLP Skjut mig jag låter som min mamma!!!)

Nu skall vi göra Shushi. Skall bli kul att testa. Första gången vi gör själva. Mums!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0