Ajajaja

Fortfarande jätteont i min rygg. Kunde knappt sova inatt. Började värka och krampa fram i magen också.

Satte mig med Eniro och letade massörer. Fick tag på en som faktiskt bara var några kvarter bort. Perfekt. Var där i eftermiddags. Han klämde på rätt bra. Axlar och korsrygg som också brukar vara "problemområde" mår fina fisken just nu men mittenryggen värker fortfarande. Har rekomenderade mig att gå till en kiropraktor om det inte gick över om två dagar. Iiii har lite skräck för kiropraktorer men jag måste nog inser jag. Detta är ett helvete. Kan inte göra något av det jag tänkt. Kan ju knappt hjälpa till att duka när vi skall äta. :-(
Sitta still och läsa en bok går inte heller, tyvärr.

Men jag blev urnöjd hos frissan igår. Massor av färg i håret i olika kulörer ;-) Gjorde ju mina naglar också. Sa till henne att detta var sista gången. Tycker hon är lite dyr. Men jag har varit supernöjd fram till nu. Hon gör väldigt tunna fina naglar. Tyvärr bryts de ju lite ibland. Den andra som jag gick till förra gången då "ordinarie" byggare var tvungen att ställa in, gör tjockare naglar men jag kände att de höll i tippen lite bättre. Dessutom är hon 170:- billigare, då kan jag ta att de är lite tjockare. Det är rätt mycket pengar i månaden. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0