Mot mina nya vänner....

Ibumetin och Panodil. Var hos läkaren idag. Igår kväll hade jag så ont så jag trodde jag skulle dö. Ingenting jag gjorde avlastade ryggen. Allt gjorde ont.

Hon rekomenderar att ta BÅDE Ibumetin pch Panodil samtidigt för bästa effekt. Är sjukskriven. Fick reda på att man visst kunde sjukanmäla sig när man har semester, det behövdes dock ett läkarintyg. Så det fixade jag ett idag. Det känns ju annars lite surt att inte kunna göra någonting på sin semester. Vi hade tänkt åka Öresund runt i torsdags men eftersom jag inte rörde mig ur fläcken var det ju inte "så lämpligt" ;-) Milt sagt!! Så nu går vi bara hemma och drar. Börjar bli lite långtråkigt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig och var rädd om dig!

Mitt lilla tips är att du ska vara försiktig med kiropraktor...kolla först upp så att det är en riktigt seriös en...



Vem har du gått till och fått tunna naglar? Sådana nagelbyggare växer inte på träd.



2008-07-25 @ 22:19:14
URL: http://maraij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0