Storstädat och bakat

Igår satte jag igång och storstädade bottenvåningen och idag har jag bakat. Både kärleksmums och Focaccia. Allt för att slippa tänka på den store hårbollen som fattas oss.




Måns är på scoutläger och har varit sedan kl 10.00 i söndags. Känns också mycket märkligt. Han har inte ringt hem så han har nog kul. Första gången som han är borta så länge själv. Att vara en vecka hos mormor tycker jag inte räknas riktigt i mitt mammahjärta ;-) Nu är han ju bland "okända" människor. Men de skulle hitta på massor av kul.  Vi har valt att inte ringa till honom och säga något om katten. Om det är fel eller inte vet jag inte. Hur som helst hade han ju inte kunnat vara med när det hände. Nu berättar vi det när han kommer hem istället.
Han skall åka hem med en annan förälder. Jag är liiite hönsig och hade eg velat hämta själv, men det är ju en bra bit att köra och eftersom de hade plats i bilen...... Men jag har aldrig träffat den här föräldern, det är mest det som jag känner lite oro inför. Det går säkert bra.






Slurp nu skall vi fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0